Comandă și plată

Modalități de comandă și plată

În cazul în care doriți să comandați serviciile prestate de Trupa 2 Zece, ne puteți contacta telefonic, prin e-mail sau WhatsApp, folosind datele pe care le găsiți la pagina de contact.

La semnarea contractului se achită un avans de 25% ce reprezintă rezervarea datei evenimentului. Plata se face prin transfer bancar, în baza facturii emise.

Vă vom prezenta oferta noastră, apoi, pe baza celor stabilite de comun acord, se va încheia un contract de prestări servicii. Suntem neplătitori de TVA.

Vă invităm să studiați și secțiunea “Termeni și condiții” din site-ul nostru.

Întrebări frecvente (FAQ)

Trupa cântă toată noaptea?

În funcție de ofertă, seturile live sunt 2 sau 3 seturi de 45 de minute, intercalate cu DJ-ul si alte momente specifice evenimentului.

După ce terminați programele live strângeți și plecați?

Membrii trupei se retrag, în schimb DJ-ul, inginerul de sunet și tehnicienii rămân până la sfârșitul evenimentului, inclusiv dotarea tehnică.

Aveți mai multe evenimente în aceeași seară?

Au fost situații în care am avut două evenimente în aceeași seară, fiind foarte apropiate ca distanță. De fiecare dată clienții au fost informați și am avut acordul acestora în prealabil.

Aveți un desfășurător al evenimentului?

Înainte de eveniment, solicităm clienților programul privind servirea felurilor de mâncare, primit de la managerul locației, ulterior generăm desfășurătorul evenimentului, fiind foarte important ca momentele live să nu se suprapună cu servirea mesei. La fel de importantă este și ora la care se anunță sosirea invitaților, deoarece trupa trebuie să aibă timp să monteze și să facă proba de sunet.

Putem propune un playlist pentru DJ?

Cu siguranță, chiar propunem clienților să ne trimită un white list și un black list.

Prețul este negociabil?

Există discount în funcție de zi și de perioada când are loc evenimentul, de exemplu duminica sau în post.

Cum procedați în situația forței majore în care nu se mai poate organiza evenimentul?

În situația forței majore, așa cum prevede legea, renunțarea la contract trebuie anunțată în termen de 48 de ore de la producerea evenimentului neprevăzut. Dacă nu se dorește renunțarea la contract, evenimentul se poate reprograma la o dată de comun acord în funcție de disponibilitatea trupei sau prin semnarea unui act adițional prin care contravaloarea avansului se transformă într-un voucher pe care îl puteți folosi la o dată ulterioară. De asemenea, se poate ceda contractul unei alte persoane găsite de beneficiar cu acordul prestatorului.

3.8/5 - (5 voturi)