Comanda si plata

Modalitati de comanda si plata

In cazul in care doriti sa comandati serviciile prestate de Trupa 2 Zece, ne puteti contacta telefonic, prin e-mail sau WhatsApp, folosind datele pe care le gasiti la pagina de contact.

La semnarea contractului se achita un avans de 25% ce reprezinta rezervarea datei evenimentului. Plata se face prin transfer bancar, in baza facturii emise.

Va vom prezenta oferta noastra, apoi, pe baza celor stabilite de comun acord, se va incheia un contract de prestari servicii. Suntem neplatitori de TVA.

Va invitam sa studiati si sectiunea “Termeni si conditii” din site-ul nostru.

Intrebari frecvente (FAQ)

Trupa canta toata noaptea?

In functie de oferta, seturile live pot fi de la 1 set la 4 seturi de 50 de minute, intercalate cu DJ-ul si alte momente specifice evenimentului.

Dupa ce terminati programele live strangeti si plecati?

Membrii trupei se retrag, in schimb DJ-ul, inginerul de sunet si tehnicienii raman pana la sfarsitul evenimentului, inclusiv dotarea tehnica.

Aveti mai multe evenimente in aceeasi seara?

Au fost situatii in care am avut doua evenimente in aceeasi seara, fiind foarte apropiate ca distanta. De fiecare data clientii au fost informati si am avut acordul acestora in prealabil.

Aveti un desfasurator al evenimentului?

Inainte de eveniment, solicitam clientilor programul privind servirea felurilor de mancare, primit de la managerul locatiei, ulterior generam desfasuratorul evenimentului, fiind foarte important ca momentele live sa nu se suprapuna cu servirea mesei. La fel de importanta este si ora la care se anunta sosirea invitatilor, deoarece trupa trebuie sa aiba timp sa monteze si sa faca proba de sunet.

Putem propune un playlist pentru DJ?

Cu siguranta, chiar propunem clientilor sa ne trimita un white list si un black list.

Pretul este negociabil?

Exista discount in functie de zi si de perioada cand are loc evenimentul, de exemplu duminica sau in post.

Cum procedati in situatia fortei majore in care nu se mai poate organiza evenimentul?

In situatia fortei majore, asa cum prevede legea, renuntarea la contract trebuie anuntata in termen de 48 de ore de la producerea evenimentului neprevazut. Daca nu se doreste renuntarea la contract, evenimentul se poate reprograma la o data de comun acord in functie de disponibilitatea trupei sau prin semnarea unui act aditional prin care contravaloarea avansului se transforma intr-un voucher pe care il puteti folosi la o data ulterioara. De asemenea, se poate ceda contractul unei alte persoane gasite de beneficiar cu acordul prestatorului.

5/5 - (15 voturi)